Wednesday 21 November 2012

Seria II, Episodul 12- Familia Adamescu

"Ce asculti?
Pai...Mozart.
Iti bati joc de mine.
E Depeche Mode". Eu cred ca Stefan se va descurca foarte bine la BAC. Si ca ar putea lucra vitrinar la Kenvelo:

"Cat rahat poti sa mananci/Acum o lasi pe vaca aia sa-i faca temele sa ma fac eu de rahat in fata copilului". Probabil ca undeva, intr-o garsoniera friguroasa din Orastie, doi oameni pot purta conversatia asta. Poate mai bine ne-am uita la ei decat la Bogdan Dumitrache incercand sa fie oil driller chic:

Barbosul: "Esti ca soldatii aia din Vietnam care inca se ascund prin jungla". Cred ca oricarui roman ii vin referintele astea foarte natural. Desi probabil ca mintea iti zboara cand te culci si te trezesti langa:

"Baa, tu esti chiar tampita, maaa? Vrei sa zici ca Stefan sufera pentru ca ma vad eu cu Simona?" . Da, cred ca asa functioneaza mai bine. Daca-ti urli replicile si arati ca un fan Slipknot care s-a inecat cu pufarin, nimeni n-o sa observe ce prostii vorbesti:


"N-o sa te las sa te folosesti de suferinta copilului meu ca s-o cuceresti pe vaca aia, intelegi maaa?" Macar Marimar avea decenta sa fie pe trei sferturi dezbracata cand vorbea prostii, pe cand Ruxi:

Iures: "Ani de zile, a stiut ca esti insarcinata si ca urmeaza sa aiba un fratior". Terapeutul stie nu doar ca Stefan se considera vinovat pentru un conflict al unor adulti pentru care teoretic n-are instrumente de masura, dar stie si ca Stefan n-a fost la orele de biologie:


"A adormit/Trezeste-l/Trezeste-l tu". Nici David Mamet n-ar fi cadentat-o mai bine.

No comments:

Post a Comment